יום שישי, 10 בנובמבר 2017

פסטיבל הרצליה התשיעי להצגות ילדים ונוער בחנוכה 17-19 לדצמבר


פסטיבל הרצליה התשיעי להצגות ילדים ונוער בחנוכה
17-19 לדצמבר

לצד מופעי חנוכה הגרנדיוזיים והמסחריים, מתקיים לו זו השנה התשיעית פסטיבל הצגות ילדים ונוער קלאסי ואותנטי – פסטיבל בו ההצגות וההנאה של הילדים במרכז, ולא הכוכבים והמרצ'נדייז. פסטיבל הרצליה להצגות ילדים ונוער יתקיים השנה בין 17-19 לדצמבר ויכלול שורה של הצגות איכות, הן מקוריות של התיאטרון העירוני, והן הצגות אורחות (בהן של תיאטרון באר שבע לילדים), ובמחיר שווה לכל כיס.

קבוצת התיאטרון הייצוגית של העיר "על הבמה" תעלה את "תוצרת הארץ" מחזמר חדש לציון 70 שנות עצמאות לישראל בבכורה, וקבוצת התיאטרון המקצועי תעלה בבכורה את ההצגה הצבעונית והמצחיקה "משהו אחר" המשלבת מחול, טקסט ותיאטרון פיזי.

ההצגות יתקיימו בשני מקומות: "היכל בעיר" (בן גוריון 5), מרכז התיאטרון העירוני (בן גוריון 2) מחירי הכרטיסים ינועו בין 30-90 ₪ לכרטיס. כמו כן יתקיים הפנינג חוצות עם הפעלות לקטנטנים ברחבת התיאטרון העירוני.

התיאטרון העירוני הרצליה הוא תיאטרון מקצועי יוצר להצגות ילדים ונוער, שהצגותיו ידועות באיכותן ומאושרות על ידי סל תרבות ארצי ותרבות בפריפריה. בתיאטרון שנתמך על ידי העירייה, מרכז חוגים ללימודי אמנויות הבמה לילדים, נוער ומבוגרים ולהקת נוער- להקת "על הבמה", הלהקה הייצוגית של הרצליה, אשר ממנה יצאו כבר כמה וכמה שחקנים המככבים על בימות התיאטרון ובסדרות טלוויזיה.

תוכנית הפסטיבל:

"תוצרת הארץ" – קבוצת התיאטרון הייצוגית של הרצליה "על הבמה"
חבורת תלמידים עירוניים מקבלת צ׳ופר - טיול לקיבוץ הם לא מעלים בדעתם לאיזו הרפתקה הם עשויים להיקלע. הרדמות קצרה מעירה אותם בקיבוץ של שנות ה- 50 והחוויה הופכת למסע בעקבות החלום השיתופי וימי קום המדינה אותם לא הכירו. ההבדל בין העיר של היום לקיבוץ של פעם מוליד מפגש מרגש בין ישן לחדש, בין אידאלים של אז לתפיסות עולם של היום והכל בליווי מיטב שירי ארץ ישראל.
מאת: יוסי כהן ג'וז, בימוי: מתן ארביב גנס ויניב גוטוירט.
מועדי ההצגה: ראשון 17.12 בשעה 10:00, שני 18.12 בשעה 12:00, שלישי 19.12 בשעות 16:00 ו-17:30
מיקום: היכל בעיר

טיול לכוכב הגבינה 
גיל לא רוצה לשחק עם אף אחד ולכן הוא משחק לבד. גם שאול משחק לבד, כי אף אחד לא רוצה לשחק אתו.
שני הילדים הבודדים נפגשים בחצר הבית ויוצאים יחדיו למסע הרפתקאות. הם ממריאים על גבי חללית אל הכוכבים ומתנגשים בכוכב הגבינה. הם חוקרים אותו, זוללים אותו, מתגברים על כל הסכנות וחוזרים הביתה מלאי חוויות. עכשיו הם החברים הכי טובים שאפשר. הצגה על דמיון אינסופי וחברות שצומחת כנגד כל הסיכויים.
משך ההצגה: כ- 60 דק'
מאת ובימוי יואב ברלב וחנוך רעים, תפאורה ותלבושות: גילי קוזין-אולמר, יאנה מלישב, תאורה: דניה זמר, בהשתתפות: שחף ברגר, בן צ'רי.
ההצגה מתאימה לגילאי 5 ומעלה
מועדי ההצגה: ראשון 17.12 בשעה 12:00
מיקום: היכל בעיר

הדבר העגול הזה
מופע ליצנות לילדים המגולל את סיפורם של שני חברים טובים אשר בטעות מפילים את השמש לים. הצמד יוצא להרפתקה בלב ים בחיפוש אחר השמש מעל ומתחת לפני המים… בדרכם צוברים חוויות, ויכוחים, פרידה ולבסוף איחוד מרגש! אבל לאן נעלמה השמש? כיצד ימצאו אותה? הצטרפו להרפתקה שובת לב המעניקה חוויה אותנטית של תאטרון פיזי ללא מילים, ליצנות תיאטרלית והרבה הומור בה שני השחקנים מעבירים מסע חווייתי עשיר בדמיון המשלב מוסיקה, צבע, אביזרים ותנועה.
ההצגה הופיעה בפסטיבל הילדים הבינלאומי באיזמיר 2017, לונדון 2017, פסטיבל הבובות הבינלאומי ירושלים , אייזרבייג׳ן, אוקריאנה, גרמניה ורוסיה/


יוצרים ומבצעים: לושה גבריאלוב ופיודור מקרוב , תלבושות: אולגה דומוב, תפאורה: אוקסנה וליאוניד אליסוב , עריכה מוסיקאלית: לושה גבריאלוב , תאורה: אנדרי יודשקין, ייעוץ בימתי: ויטלי אזרין\מאשה נמירובסקי

אורך ההצגה: 50 דקות
המופע מתאים לגילאי 3 ולכל המשפחה.
מועדי ההצגה: ראשון 17.12 בשעה 16:00 ובשעה 17:30
מיקום: היכל בעיר


אפצ'י
ההצגה מספרת על יום בחייו של ליצן שהצטנן
שיחת טלפון חשובה מזרזת את הליצן להתארגן ולצאת מביתו כדי לדוג דג גדול. למרות הגשם המפתיע, מחליט הליצן שזו הזדמנות שאסור לפספס ומתוך כל ההתארגנות המהירה שוכח לנעול  את נעליו וכך דורך על שלולית גדולה...האפצ'י הראשון לא מאחר להגיע וכך גם הבאים אחריו.
מתוסכל, חולה ומנוזל, נשאר הליצן בביתו, מוקף ברחמים עצמיים ובחפצים שמקבלים לפתע חיים ובחכה שכבר לא תתפוס היום דגים. מתוך כך, מחליט לרפא את עצמו ולא להיכנע לרחמים העצמיים ובצורה משעשעת יוצר לעצמו תרופת פלא ולומד להתגבר לגמרי לבד על קשייו.
*מבוסס על צינון אמיתי
יצירה, בימוי,עיצוב תפאורה, עריכה מוסיקלית ומשחק: לושה גבריאלוב
מתאים לגילאים 7-3, ההצגה מאושרת ע"י פמי פרימיום וסל תרבות ארצי ואף לקחה חלק במסגרת חשיפה בינלאומית במרץ 2015.

מועדי ההצגה: ראשון 17.12 בשעה 11:00
מיקום: מרכז התיאטרון העירוני


מעשה בכובע
הצגה אורחת לקטנטנים בפסטיבל הצגות ילדים בחנוכה בתיאטרון העירוני הרצליה. סיפור מסעו של כובע. אמא של אורי תפרה לו כובע יחיד ומיוחד לכבוד הקיץ, אך אבוי! הכובע אבד לאורי והרוח נשאה אותו אל על. הכובע שלנו מתעופף  מדמות אחת לשנייה כשכל אחת עושה בו שימוש שונה בעוד הילדים עוקבים בדריכות ובצפייה לגלות מה קרה לכובע והאם יחזור לבעליו...ההצגה בביצוע "מסיפור לתיאטרון" בהשתתפות אורית פלג.

מתאים לגילאי 4-6
מועדי ההצגה: ראשון 17.12 בשעה 17:00, שני 18.12 בשעה 11:00
מיקום: מרכז התיאטרון העירוני


מתקן החלומות
על פי ספרו של אורי אורבך ז"ל

בכפר קטן בין הרים וגבעות, גר אלכס מתקן החלומות. יום אחד מגיע לכפר, מתקן חלומות מסתורי ומוזר
הוא מציע שירות ממוחשב וחדיש עם מכונה משוכללת לתיקון כל חלום לכל איש ואיש. אך מה יעלה בגורלו של אלכס ומכריו בכפר – האם כל הנוצץ, אכן זהב ?    

מחזמר על יחסים בין בני אדם ועל הדברים החשובים באמת בעולם.


עיבוד למחזה ובימוי: שראל פיטרמן  , מוסיקה מקורית ועיבודים: רני גולן, ניהול מוסיקלי: כרמל עמית , כוריאוגרפיה: מירן גורל , תפאורה: דרי קציר , תלבושות: טל קילשון, תאורה: זיו וולושין , ניהול הפקה: רואי גורמזאנו  , ע. כוראוגרפיה: אלינור פלקסמן , ע. במאי: עומר עזרתי , ניהול אמנותי: יניב גוטוירט , ייעוץ אמנותי: ערן לאור
שחקנים: עינת אזולאי/נוהר קורן, דניאל רז/נועם ציפורי, ליאור חסון, דבי לומברוזו, איתי פלג/אסף שגב,  שחר שלום

מחזמר לגילאי גן'-ג' / משך ההצגה כ 50 דקות
מועד ההצגה: 18.12 בשעה 10:00
מיקום: היכל בעיר

יונתן בלש ממש
יונתן וכלבתו ביבה יוצאים למשימה -  למצוא מי גונב את החפצים בבית ? זה התחיל בנעלי הבית הכתומות, המשיך בכוס השוקו ובדובי ידידיה, אך כאשר גם החפצים של אמא ואבא החלו להיעלם, היה ברור שישנה כאן תעלומה מסתורית במיוחד. הצגה מצחיקה מלאת הפתעות, המלמדת אותנו שהקשרים שאנו יוצרים בחיים עם הקרובים לנו, חשובים יותר מהחפצים שאגרנו בחיינו ושצריך לדעת לשחרר לטובתך האחר.

מועדי ההצגה: יום שני 18.12 בשעה 17:00
גילאים: 4-8
מיקום: מרכז התיאטרון העירוני


מולו וצגאי
הצגת ילדים חדשה וקסומה המשלבת תיאטרון בובות, חימר וחומרים מהטבע.
בליל ירח מלא מגיעה אש גדולה לכפר של צגאי ומולו, אח ואחות מאפריקה. מצוידים באבן תכלת,
הם יוצאים למסע אמיץ וקסום לארץ אחרת.

עולם ייחודי של תיאטרון בובות, חימר וחומרים מהטבע, המספר על התבגרות, חברות ואהבה
ההצגה עלתה לראשונה בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2017 ומאושרת בסל תרבות ארצי,
זכתה בפרס עיצוב הבובות ועצוב התאורה.

לגילאי 4 -10
אורך ההצגה : 50 דק'
מועדי ההצגה: שלישי 19.12 בשעות 11:00 ו-17:00
מיקום: מרכז התיאטרון העירוני

מופעי חוצות
פתוחים לקהל הרחב 16:30-17:30
כל ערב ברחבת היכל בעיר

07/12

מה זה קסם ?
מופע קסמים צבעוני והומוריסטי בשיתוף הקהל
של קוסם הילדים מהמוכרים והטובים בעולם - גיא זלוטניק,


18/12
קרקס האור
מופע קרקס אקרובטי, הכולל ליצנות, זאגלינג, חד אופן ולהטוטי אור שונים

19/12
בקצב החג
מופע תיפוף בשיתוף הקהל לסיום חגיגת פסטיבל הצגות הילדים ה 9
בליווי שירי חג.

למידע ורכישת כרטיסים להצגות הפסטיבל: 09-9628605
  










צילום "הדבר העגול הזה": דור קדמי
צילום "צ'יצ'ה אגדת קצב": יוסי צבקר
צילום "אפצ'י": Vojtěch Brtnický

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!