יום שישי, 3 בנובמבר 2017

"תבואות" מציגה סדרת מלחי הימלאיה טבעיים ועשירים במינרלים חיוניים


"תבואות" מציגה סדרת מלחי הימלאיה
 טבעיים ועשירים במינרלים חיוניים


חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה סדרת מלחים מהרי ההימלאיה: מלח קריסטל (גבישי מלח), מלח בטחינה גסה ומלח בטחינה דקה. המלח טבעי וטהור מהרי ההימלאיה ללא כל תוספות.
מלח הימלאיה עשיר במינרלים חיוניים לבריאות הגוף, כגון מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים. אלה מקנים לו את צבעו הוורוד. למלח הימלאיה טעם מעודן יותר מהמלחים האחרים, ובשל צבעו המיוחד אפשר לתבל ולקשט באמצעותו מנות מגוונות במטבח.
אחה"צ של שישי אני מכניסה תבנית של כנפי עוף ברוטב צילי וחלב קוקוס לתנור, אחרי אפייה ארוכה, מסננת אטריות נודלס ביצים.
מרכיבה את המנה על הצלחת וחושבת מה לשים על המנה בשביל הטא'ץ האחרון, הטעם הראשון שארגיש במנה, הוספתי קמצוץ של מלח הימליה דק מבית תבואות, המלח מעודן אך הקפיץ את הטעם של הנודלס ברוטב המדהים שיצא.
המלח הגבישי והמלח הגס מתאימים לכבישת ירקות ובשר, בהיותם מעולים לספיחת נוזלים של החומרים שאתם הם באים במגע. המלח הגס מתמוסס לאט יותר מהדק, ולכן הטריות והפריכות של חומרי הגלם נשמרות לזמן ארוך יותר. כמו כן, המלח הגס תורם להעשרת הטעמים ולאסתטיקה של המנה. במהלך הבישול גרגירי המלח העבים מתמוססים פנימה לתוך חומרי הגלם ומעניקים למנה טעם עשיר. המלח הדק לעומת זאת, העשוי מגרגירים קטנים, מתמוסס בצורה אחידה ומתאים לתיבול ו"לפתיחת" הטעמים של המנה.
בנוסף לתיבול, אפשר להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, לאמבטיית מלח מפנקת ועוד.
כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.
מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!