יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

תכירו את GAYA קוסמטיקס יצרנית האיפור המינרלי והקוסמטיקה מאיטליה



יצרנית האיפור המינרלי והקוסמטיקה מאיטליה, בעלת סניפים באירופה, ארה"ב ובשנה האחרונה גם בישראל, מייצרת מוצרי איפור מינרלי טהור, המבוסס על מינרלים בלבד וללא התערבות חומרים כימיים. בגאיה משתמשים במרכיבים כמו נציצים, תחמוצות ברזל ו- Sericite, אשר מעניקים נפח, צבע ומרקם של משי. המוצרים הינם היפו-אלרגניים, אנ-אורגניים ומכילים מסנני קרינה טבעיים, ואינם מאפשרים לחיידקים ולמיקרובים לזהם את העור, כך שהם מותירים מראה בריא וטבעי.

גאיה קוסמטיקס חוגגת 6 שנים.
ואתם מרוויחים לאור החגיגות יש באתר היום 50% הנחה על כל מוצרים בין התאריכים 12-18/12.
לרכישה לחצו על הלינק!!!! גאיה 
המוצרים של GAYA מתאימים גם לבעלי עור רגיש במיוחד, הם אינם סותמים נקבוביות, ותורמים לשיפור משמעותי במראה עור הפנים. המוצרים עשירים בנוגדני חמצון ועוזרים לטפל בנזקי רדיקלים חופשיים בעזרת רכיבים טבעיים. בנוסף, המוצרים מכילים וויטמינים ומינרלים, אשר עוזרים להרגיע את העור על ידי הענקת לחות והזנה מרבית ושומרים על עור רך, מלא חיים וצעיר.


הגעתי לביקור בסניף קניון רחובות, פגשה אותי בחורה מאירת פנים שבדיוק איפרה בחורה צעירה.
ביקשתי לצפות בה, האיפור זרם על פני הבחורה, אך לא בכבדות, בנעימות וזרימה.
האיפור גדוש במינרלים טבעיים ורואים זאת גם בזמן פעולת האיפור עצמה.

התרשמתי מאוד, החלטתי להסתובב ולבחור עבורי מס' מוצרים.
בחרתי בצלליות משחה איילנר אחת בצבע כחול ואחת בשחור.
הייתי חייבת להתנסות בברונזר אפוי אשר נותן תחושה של אור ומשהו עמוק ומעמיק לעור פניי.
לאחרונה יצאתי לבילוי ושירטטתי עם האיילנר הכחול את עיניי, המריחה אחידה ודקה ומאוד קל לשרטט קו ישר, תוספת מסקרה להגדלת הריסים תעשה את העבודה מושלמת ותגדיל את העיניים.
עם כרית קטנה מרחתי בעדינות את הברונזר, אתן חייבות להתנסות אחד המושלמים שמצאתי.
מאיר את עור הפנים במיידית.



בין הרכיבים המשמעותיים שקיימים במינרלים הטבעיים בפריטי האיפור של המותג: אבן מיקה – מופקת מסלע שעובר תהליך טחינה והיא עמידה בחום, מרגיעה אדמומיות, מגוננת מפני השמש ובעלת ברק טבעי;  טיטניום דו-חמצני – חסם שמש טבעי המספק שכבת הגנה ואינו אוטם את הנקבוביות; תחמוצת אבץ – מינרל טבעי מחזיר אור, בעל סגולות אנטי-דלקתיות, מזין ומרפא את העור. סופג את הלחות העודפת, מונע גירויים והיווצרות פצעי אקנה, תחמוצת ברזל – בעלת יכולת צביעה טבעית המשמשת כבסיס לצבעוניות הפיגמנטים העשירה. מקנה לעור ברק טבעי, ועמידות לאורך זמן.

את מוצרי האיפור של "GAYA" ניתן להשיג בחנויות הרשת בארץ: דיזנגוף סנטר, תל אביב / קניון איילון, רמת גן / הקניון הגדול, פתח תקווה / קניון הזהב, ראשון לציון / קניון רחובות / קניון עיר ימים, נתניה / קניון מלחה, ירושלים / גרנד קניון, באר שבע / קניון רננים, רעננה / קניון G, כפר סבא
ובאתר: www.gayacosmetics.co.il
מעל 150 ש"ח משלוח חינם לכל חלקי הארץ.
על תפספסו  באתר את מבצעי GAYA לחיצה קטנה על הלינק ואתם שם!


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!