יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

PURINA מחזירה לארץ את חטיפי PRO-PLAN חטיף בטעם נהדר עם יתרונות מדעיים מוכחים

PURINA  מחזירה לארץ את חטיפי PRO-PLAN
חטיף בטעם נהדר עם יתרונות מדעיים מוכחים


פורינה המובילה את מוצרי מזון לכלבים ולחתולים בישראל, מחזירה לשוק את סדרת החטיפים של פרו פלאן ומאפשרת למגדלי הכלבים שרוצים להעניק לכלבם ולחברם הטוב פינוק לאחר הארוחה וחוויית אכילה מושלמת ואיכותית, תוך שמירה על איכות המזון ועל מגוון רחב של טעמים ומרקמים.

נתתי לכלבה נינה לטעום מהחטיפים הנפלאים של פרו פלאן.
החטיף טעים מאוד, המעודף טעמי העוף
ככה נראת כלבה מאושרת עם חטיף מנצח מבית פרו פלאן. מומלץ בחום!



 לחטיפים של פרו פלאן מרקם פריך, המסייע לבריאות השיניים והחניכיים של הכלבים,  הם מכילים סיבים תזונתיים ובכך מסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול. החטיפים נחשבים טעימים מאוד בקרב ההולכים על ארבע ומוגשים במגוון טעמים אהובים במיוחד על כלבים: כבש, עוף ובטעם סלמון. טעמי הסלמון והכבש מתאימים גם לכלבים בעלי רגישויות לחלבון עוף.

הסדרה כוללת גם חטיף ייעודי עבור בריאות הפה של הכלב, חטיף פרו פלאן דנטל פרו-בר. חטיף דנטלי רך המסייע לבריאות השיניים והחניכיים ועוזר להפחית עד 43% מאבן השן. החטיף מחטא ומרענן את הפה של הכלב ומונע ריחות לא נעימים.

מוצרי המזון לכלבים של המותג פרו פלאן וגם סדרת החטיפים מפותחים על ידי צוות מיומן ובעל ניסיון רב במעבדות פורינה הבינלאומיות, תוך שימוש בטכנולוגיות ייחודיות והקפדה על שילוב רכיבים מועילים ומזינים במיוחד התורמים לתזונה אופטימלית.

ניתן להשיג בחנויות המחמד השונות ובמרפאות וטרינריות.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!