יום שני, 11 בדצמבר 2017

המצעד השנתי של למטייל 2017 מסכם שנה של טיולים ומטיס אתכם לחופשה זוגית ביפן!

המצעד השנתי של למטייל 2017 מסכם שנה של טיולים ומטיס אתכם לחופשה זוגית ביפן!


אתר "למטייל" מסכם את שנת 2017 בעולם התיירות ובודק מהם הרגלי הנסיעה והחופשה של הקהל הישראלי בשנה החולפת. אחד המשתתפים במצעד השנתי יזכה בחופשה ביפן - אחד היעדים הנחשקים של השנה


לאור ההצלחה הסוחפת, זוהי השנה השלישית ברציפות שאתר "למטייל" בשיתוף אתר "וואלה! תיירות", משיק שוב את הפעילות המיוחדת שלו, במסגרתה הגולשים בוחרים את יעד הטיולים המועדף עליהם ועונים על שש שאלות קצרות ויעד מועדף, שווה להשתתף!

בין השאלות במצעד: מהו סוג החופשה המושלם עבורם? לאן היו רוצים שתהיה טיסה ישירה ועדיין אין? מה דעתם על טרנד הלואו קוסט שכבש השנה את המדינה? ועוד שלוש שאלות אחרות מעניינות.

בין המשתתפים במצעד השנתי, תיערך הגרלה והזוכה המאושר יזכה לטוס לחופשה זוגית מפנקת, הכוללת: זוג כרטיסי טיסה לטוקיו, שהות בת שבעה לילות במלון בטוקיו, וזוג מזוודות איכותיות Wildcat - הכל מתנת "למטייל".

הפעילות נמשכת שלושה שבועות עד ה-18 בדצמבר ובסיום הפעילות, ב-19 לדצמבר 2017, אתר "למטייל" יעבד את הנתונים ויחשוף את תוצאות דירוג הגולשים והעדפות התייר הישראלי באתר למטייל ובאתר וואלה! תיירות. באותו היום תיערך גם ההגרלה הגדולה, שתקבע מי יזכה בחופשה הזוגית ביפן.

לדברי ליאור כהן, עורכת המצעד השנתי ב"למטייל": "אנחנו באתר 'למטייל' בודקים כל הזמן במערכות האתר באילו יעדים התעניינו מרבית הגולשים, אבל במסגרת סיכומי השנה בעולם התיירות החלטנו לתת לגולשים את הבמה ולשמוע ישירות מהם מהו היעד שהם הכי אוהבים או רוצים לטוס אליו. בשנת 2017 התרבו מאוד אפשרויות הנסיעה לחו"ל עבור הישראלים. השנה הייתה מלאה בחידושים בתחום, בעיקר סביב הגידול במספר יעדי הטיסה הישירים מישראל והתרחבות נושא הלואו הקוסט. מעניין יהיה לגלות מה בסופו של דבר הכי עניין את המטייל הישראלי ומהי החופשה המושלמת בעיניו".

אתר למטייל הוא אתר האינטרנט המוביל בתחום הטיולים והציוד, ומקור מידע מקיף בתחום, עם מעל ל-400,000 עמודי מידע על יעדים שונים בעולם.

להשתתפות במצעד השנתי >> http://bit.ly/2BH22fM


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!