יום שני, 11 בדצמבר 2017

Com משיקה סל מוצרי ניקיון לחנוכה

Com משיקה סל מוצרי ניקיון לחנוכה




חברת הסחר הבינלאומית Com, יבואנית המותג הבינלאומי ABC ובעלת המותג הפרטי FIX, משיקה סל מוצרים לחנוכה
 לניקוי השמן מהסירים, המחבתות, 
משטחי העבודה ואפילו מהבגדים




חג החנוכה הידוע גם כחג הסופגניות והלביבות או במילים אחרות "חג השמן", מצריך הערכות לניקוי סביבת העבודה רגע אחרי הטיגונים במטבח. חברת קומ תיאום בינלאומי (Com), משווקת מותגי הניקיון והצריכה לבית ABC ו- FIX בישראל, מציעה מגוון מוצרים לניקיון הסירים, המחבתות, משטחי העבודה ואפילו ניקיון של הבגדים להסרת כתמי השמן. כמו כל מוצריה, גם מוצרי החנוכה נמכרים במחירים המשתלמים ביותר לעומת המתחרים, ומגיעים לחסכון של עד 20-30 אחוזים בסל הקנייה.
אני מודה שאני אוהבת בית מצוחצח ומבריק.
אני דואגת לצייד את המנקה שלי בחומרי הנקיון הטובים ביותר.
לאחרונה התנסתי במוצרי הדגל של חברת ABC
הריחות של המותג מעודנים, ורייחנים להפליא, סבון הכלים בריח הדובדבן מבריק את הכלים, והכיור בניגוב של ספוג הפלא מסיר כל כתם עיקש.
ניסתי בנוסף להפעיל מכונה עם אבקת הכביסה שם גם הייתה הצלחה.
הכביסה יצאה רייחנית ומילאה את כל המרפסת בריח פרחים יוקרתי. אפילו נשאלתי על ידי השכנות שלי איזה אבקת כביסה עברתי להשתמש, הריח מדהים, נספג ונשאר לאורך מס' ימים על הבגד.
קרה מקרה והבת שלי חזרה מבית מארח עם סווצאר של הודיס מלא בכתמים של גועש עיקש שלא ירד לאחר מס' כביסות, קיבלתי טיפ מחברה, מרחתי מעט מסבון הכלים על הסווצאר ויבשתי את הסווצאר בשמש ישירה.
לאחר מכן הפעלתי מכונת כביסה על 60 מעלות והפלא ופלא הכתמים ירדו, שמחתי מאוד כבר חשבתי שהסווצאר הולך לאשפה.
לסיכום מוצרי ABC נהדרים, שימושים, גורמים לבית שלכם להריח נפלא.
ועושים את עבודת הנקיון לקלה ומוצלחת מאוד.

סל מוצרי הניקיון של חברת Com לחנוכה כולל את המוצרים הבאים:

מוצרי דגל לחנוכה ABC

v     אבקת כביסה ABC OXY:
היחידה המשווקת בישראל, אשר נבדקה לפי תקן ISO 105 A03   של EGE University המעיד כי האבקה מסירה כ-104 סוגי כתמים שונים ועם זאת, היא שומרת על סיבי וצבעי הבגדים ומותאמת לכל סוגי האריגים ומכונות הכביסה. אבקת הכביסה כוללת כבר חמצן פעיל לפירוק כתמים קשים, ובכך מייתרת את הצורך בהוספת חומרים על בסיס חמצן להסרת כתמים קשים.
סדרת אבקות הכביסה OXY ABC מגיעה בארבעה ניחוחות מפנקים: ניחוח ורדים, ניחוח פסגות, ניחוח פרחים (מיוחד לכביסה צבעונית) וניחוח פצ'ולי-לבנדר המשאירים ניחוח נעים על הבגד.
ü      ניתן להשיג באריזות השוקלות 1.25 ק"ג, 5 ק"ג ו-9 ק"ג. מחיר מומלץ לצרכן:
1.25 ק"ג – 8.9 ₪.
5 ק"ג – 27.9 ₪.
9 ק"ג –  54.9  ₪.

v     נוזל כלים ABC:
סדרת נוזלי הכלים של המותג המובילABC  כוללת נוזל לניקוי כלים איכותי המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עם הבטחה שטיפה אחת מספיקה לשטיפת מס' רב של כלים. ניתן להשיג ב-3 ניחוחות: ליים, לימון ודובדבן.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ ל-750 מ"ל.

v     נוזל רב תכליתי לניקוי והברקה ABC:
נוזל רב תכליתי לניקוי והברקהABC  מנקה ומבריק, מתאים לכל סוגי המשטחים בניחוח לבנדר רענן. מגיע בבקבוק התזה של 750 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.9 ₪.

מוצרי דגל לחנוכה FIX


v     מסיר שומנים קר FIX:
מסיר השומנים הקר של FIX שריקי מנקה שומן חזק במיוחד מכיריים, סירים, תבניות, קולטי אדים וכיורים. יעיל ופועל במהירות ללא צורך בחימום. להשיג בבקבוק של 750 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪ ל-750 מ"ל.

v     מטליות לחות לניקוי כללי FIX שריקי:
מנקות משטחי שיש, קרמיקה, עץ, מתכת, פלסטיק, עור ועוד. המטליות הן אנטי-בקטריאליות, לחות מאוד, בניחוח תפוח מרענן ונשלפות אחת אחת. המטליות מסירות לכלוך, אבק וכתמים, מרעננות ומותירות ריח בושם נעים במהלך הניקוי.
מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 ₪ ל-50 מטליות.

v     ספוג הפלא  FIX(מתוך קולקציית מוצרים משלימים):
ספוג הפלא מיועד להסרת שומנים וכתמי לכלוך עקשניים. לניקוי יסודי וקל של כל משטח, פועל ביעילות ובמהירות, לניקוי אמבטיות, כיורים, פורמייקה, קרמיקה, שיש, נירוסטה, קירות, חלונות ועוד. ניתן לניקוי ושימוש חוזר. גודל הספוג: 6.3X11 ס"מ. מאושר לפסח ובעל כשרות הבד"צ ירושלם של  העדה החרדית.
מס' יחידות במארז: 6
מחיר מומלץ לצרכן: 6.9 ₪ למארז.

v     כריות יפניות FIX (מתוך קולקציית מוצרים משלימים):
כריות יפניות רב תכליתיות מיועדות לניקוי והברקה ללא שריטות, עם ספוג פנימי איכותי להקצפה וניקיון מושלם. הכריות מתאימות לכל סוגי הכלים והמשטחים, לכלי מתכת מסוגים שונים, נירוסטה, נחושת, טפלון, קרמיקה, פלסטיק, חרסינה, שיש, זכוכית ועוד.
מכיל פולירטן, פוליאסטר ואינו מחליד. גודל הכרית: 8.5X11 ס"מ. מאושר לפסח ובעל כשרות הבד"צ ירושלם של  העדה החרדית.
מס' יח': 6
מחיר מומלץ לצרכן: 7.9 ₪ למארז.

v     ספוגיות אל חלד:
 ספוגיות מתכת רב שימושיות מיועדות לניקוי יסודי של סירים, מחבתות, גריל, אביזרי מתכת ועוד. הספוגיות מנקות בקלות לכלוך עקשן, הן חזקות ועמידות לאורך זמן ואינן מחלידות. הספוגיות בעלות כשרות חוג חתם סופר.
מס' יחידות במארז: 2.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.9 ₪ למארז.

ü      את כל המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.




אודות ABC:
עם פריסה ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם, המותג הבינלאומי ABC הוא אחד ממותגי הפרימיום החזקים ביותר בשוק מוצרי הניקוי והצריכה לבית. המותג הושק בשנת 1985, כמיזם משותף של חברת ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב העולמית, כאשר בשנת 2008 הסתיים המיזם המשותף בין החברות,ABC  הושק מחדש והורחב כמותג חזק ודומיננטי למתן פתרונות ניקוי ביתי, והפך לשחקן מרכזי במאות מיליוני בתים ברחבי העולם. המותג ABC מיוצר בטורקיה תחת הסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים ביותר, ובנוסף מייצר מגוון רב של מוצרים במיתוג פרטי: ניקוי רצפות, מרכך כביסה, נוזל כביסה, סבון כלים, אבקת כביסה ועוד. חזון החברה עומד על המוצרים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

אודות FIX
המותגFIX  הינו מותג פרטי של חברת קומ תיאום בינלאומי לסדרת מוצרי ניקיון המשווקים בפריסה ארצית. רוב מוצרי FIX מיוצרים בתורכיה ובעלי כשרות חתם סופר למשך כל ימות השנה, כולל חג הפסח.
המותג נוסד בשנת 1996 ומייצג מוצרים ברמה טובה מאוד שמתחרים ברמת מחיר ואיכות. המותג נבנה ברוח המחאה החברתית ולכן מתחרה על כיסו של הצרכן, ולא מתפשר על איכות.

סדרת מוצרי FIX  כוללת: נוזל לניקוי חלונות, נוזל לניקוי אסלות, אקונומיקה ריחנית, אקונומיקה מקציפה, נוזל כלים 1.5 ליטר ב-4 ניחוחות, מסיר שומנים קר, אבקת כביסה לכביסה לבנה וצבעונית במשקלים 1.25 ק"ג, 6 ק"ג ו-10 ק"ג ומגוון מוצרים משלימים כגון: מטליות מיקרופייבר לניקוי כללי ולניקוי רצפות, ספוג הפלא, כריות יפניות, מטליות רב שימושיות וספוגיות אל חלד. 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!