יום שבת, 27 בינואר 2018

negina.co.il בהצדעה לשירי ט"ו בשבט

negina.co.il בהצדעה לשירי ט"ו בשבט
ללמוד לנגן את שירי ט"ו בשבט האהובים 
בפסנתר/גיטרה  חינם עד 28.2.18


מי מאיתנו לא מכיר את התופעה? מתחילים ללמוד לנגן על פסנתר או גיטרה ולאחר תקופה הכלי נשאר בבית ללא שימוש כמעט. הסיפור של האתר נגינה Negina.co.il מתחיל לפני עשר שנים כאשר דורון סלומון רצה להתחיל ללמוד ולנגן על פסנתר. לשם כך הוא פנה לדרור קרטש, דאז מורה לפסנתר, וכמו כל תלמיד מתחיל קנה מחברת תווים ואת ספר הלימוד הראשון, חדור מוטיבציה בדרך להפוך לקליידרמן הבא. המוטיבציה וכוח הרצון החזיקו מעמד שבועיים.... בשיעור השלישי, דורון פנה לדרור עם בקשה מוזרה: תראה לי איפה לשים את האצבעות, אני אחקה אותך ויהיה בסדר. במהלך השבועות שלאחר מכן, מדי שבוע דרור לימד את דורון שירים מוכרים של הביטלס, אריק איינשטיין, ועוד, והכל בצורה של חיקוי. דורון, שרצה לחלוק עם העולם את היכולת החדשה אותה רכש, החל להעלות סרטונים ליוטיוב.  הסרטונים זכו להצלחה מסחררת, ולמיליונים של צפיות ותגובות חיוביות.
מכאן, האסימון נפל די מהר, אפשר ללמוד לנגן דרך האינטרנט!
דרור קרטש ודורון סלומון התחילו לשתף פעולה בסדרה של אתרים הקשורים להוראה מרחוק של מוזיקה. חלק מהאתרים נמכרו עם הזמן, והיום השניים מפעילים את האתר נגינה negina.co.il בישראל, אתר האינטרנט הגדול ביותר בארץ, ללימוד פסנתר וגיטרה למתחילים ומתקדמים.  ואת אחיו התאום, הפונה לקהל הגרמני, Liederlernen.de. חזון בית הספר הוא להנגיש את חדוות הנגינה לכמה שיותר אנשים, דרך מחירים נמוכים (90% זול יותר מעלות שיעורים פרטיים), וכמובן על ידי השימוש באינטרנט שמאפשר נגינה מכל מקום ובכל שעה. הקורסים מאפשרים לכל אחד גם ללא רקע מוסיקלי, ללמוד לנגן.
דרור קרטש ודורון סלומון , היזמים של אתר נגינה, פתחו את שירי ט"ו בשבט להתנסות חינם באתר, עד 28.2.18 בגיטרה / פסנתר/ אורגנית
https://negina.co.il/%D7%90%D7%9E%D7%9F/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%95-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%98

האתר פיתח ממשק פסנתר ייחודי, היחידי מסוגו בישראל, שמאפשר לימוד דרך צפייה בפסנתר וירטואלי. הפסנתר הוירטואלי מנגן את השיר, מראה לתלמיד היכן ללחוץ, ומאפשר שליטה מלאה כגון: הורדת המהירות, צפייה רק ביד ימין בנפרד או רק ביד שמאל בנפרד, לקחת חלקים ולחזור עליהם שוב ושוב לצורך האימון ועוד.

באתר נגינה מאגר עצום של כ-5,000 שיעורים מכל ז'אנר. החל משירי ארץ ישראל, דרך שירי הלהקות הצבאיות, רוק, פופ, ים תיכוני, שלמה ארצי, עומר אדם, סטטיק ובן אל תבורי, ישי ריבו, יהורם גאון, הביטלס ומוצארט. זאת בנוסף לקורסים התיאורטים, מפעילי האתר נענים לדרישות הגולשים ומתחדשים עם להיטים . בימים אלה עלו לאתר שירי אוהדים של קבוצות הכדורגל השונות. בקרוב יעלו שירי חב"ד.
עד כה הושקעו במייזם האינטרנטי של אתר נגינה  כמיליון וחצי דולר – השקעה חסרת תקדים בשוק האינטרנט המקומי עבור אתר שעוסק בהוראת מוזיקה.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!