יום חמישי, 1 בפברואר 2018

כלניות ודבש- פסטיבל "דרום אדום" ביד מרדכי שישי- שבת, במהלך כל חודש פברואר בין השעות :10:00- 16:00

כלניות ודבש- פסטיבל "דרום אדום" ביד מרדכי
שישי- שבת,  במהלך כל חודש פברואר
בין השעות :10:00- 16:00
קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לחגוג את פסטיבל "דרום אדום" בחוויה קיבוצית מתוקה לכול המשפחה: ביקור בבית הדבש והדבורה, בבית האוסף "קיבוץ של פעם", נסיעה בטרקטור וביקור באתר שחזור הקרב.
בנוסף- במהלך הפסטיבל ייהנו המבקרים מנסיעה בטרקטור ועגלה לשדה הכלניות הסמוך מהקיבוץ 

התכנית כוללת ביקור בבית הדבש והדבורה שם ניתן לצפות בפתיחת כוורת אמתית ולטעום דבש טרי-טרי. דבוראי מנוסה יפתח לפני המבקרים כוורת וידגים כיצד פועלת הכוורת מבפנים. בנוסף הילדים יכינו נרות מדונג דבורים וכמובן יקנחו בטעימות דבש.


 ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם", לחוויה קיבוצית אמתית אשר מספק הצצה נדירה לחיי הקיבוץ הנוסטלגי. שם יתקיים סיור מודרך והסבר על הפריטים. בין הפרטים המוצגים: חדר הילדים וספר המטפלת, פריטי חדר האוכל הקיבוצי, כלי העבודה, גן החול ועוד. הביקור בבית קיבוץ של פעם המספר את סיפורו של הקיבוץ והחלוצים הראשונים מאפשר חגיגה של נוסטלגיה והתרפקות על העבר. ולקינוח נסיעה בטרקטור ועגלה ברחבי הקיבוץ, הרפת, בית האריזה ועוד. לסיום, מוזמנים המבקרים לספוג קצת היסטוריה באתר שחזור הקרב וללמוד על סיפור הגבורה של חברי הקיבוץ שלחמו בצבא המצרי בתש"ח. באתר יוכלו הילדים להתחפר בעמדות ההגנה, לטפס על טנקים אמיתיים, לשבת בתוך משוריין, לצפות בכלי נשק אותנטיים מהתקופה, להתגנב בתעלות הקשר ועוד.
לטובת המבקרים יופעל במהלך ימי הפסטיבל שאטל של טרטור ועגלה אשר יסיע את המבקרים לשדה הכלניות הסמוך.






הפעילות מתאימה לכל המשפחה ומתקיימת בכל מזג אוויר.
מומלץ מגיל 3 משך התכנית  - כ- 3 שעות.
כרטיס משולב לכל האתרים והפעילויות- 55 ₪  לילד מגיל שלוש, 50 ₪ למבוגר.

*כרטיסים מוזלים ניתן למצוא במועדונים השונים.לפרטים נוספים פייסבוק - תיירות יד לפרטים, תיירות יד מרדכי: 08-6720559 | 052-3923104 |
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!