יום שישי, 16 במרץ 2018

בקבוק השמפו הממוחזר הראשון בעולם, של הד אנד שולדרס, מגיע לישראל

פרוקטר אנד גמבל בצעד משמעותי נוסף בהגנה על הסביבה: בקבוקי השמפו הראשונים בעולם העשויים מ-25% פסולת ים יימכרו בישראל

בקבוק השמפו הממוחזר הראשון בעולם, של הד אנד שולדרס, מגיע לישראל



ישראל היא בין שלוש המדינות הראשונות בעולם שישווקו את המותג עם הבקבוקים המכילים פסולת ים. פרוקטר אנד גמבל התחייבה שתייצר את כל בקבוקי השמפו הד אנד שולדרס באירופה תוך שימוש ב – 25% פלסטיק עד אמצע 2018. משמעות הדבר: מהלך דרמטי שמעצב מחדש את תעשיית בקבוקי הפלסטיק בעולם

פרוקטר אנד גמבל אשר חרטה על דגלה את קידום נושא הקיימות ושמירה על איכות הסביבה, השיקה בקיץ האחרון באירופה את בקבוקי השמפו הממוחזרים הראשונים בעולם, העשויים 25% פסולת ים מתכלה מפסולת שנאספה בחופי אירופה, עבור מותג השמפו הגדול והמוביל בעולם, הד אנד שולדרס.  כעת, עושים הבקבוקים עלייה לישראל ויימכרו החל מחודש מרץ הקרוב  ברשת הסופר- פארם. מדובר בייצור הגדול ביותר בעולם של בקבוקים ממוחזרים וניתנים למיחזור מפסולת פלסטיק שנאספה מהים, והצעד הראשוני המשמעותי בהקמת שרשרת האספקה הייחודית הכוללת תמיכה של אלפי מתנדבים ומאות ארגונים לא ממשלתיים באיסוף פסולת פלסטית בחופי הים.

אני מאוד אוהבת מותגים ששומרים על הסביבה, שמחתי לקבל את מהדורת אדנשולדרס החדשה שניתנת למחזור.
השמפו הוותיק והטוב, השמפו המרענן שגורם לשער שלנו להיות נטול שומניות, קשקשים ומאפשר לנו נפח ומראה שיער נפלא, מומלץ בחום.

ע"פ קרן אלן מקארתור לחדשנות עסקית, 95% מערכן של אריזות הפלסטיק השווה בין 80-120 מיליארד דולר בשנה, הולך לאיבוד למשק ובמסלול הנוכחי, ובקצב הזה, עד שנת 2050 עשוי להיות יותר פלסטיק מאשר דגים באוקיינוס (ע"פ משקל).


ההכרזה החגיגית באירופה נעשתה במהלך הפורום הכלכלי העולמי שנערך בדאבוס, ואף זכתה להוקרה מהאו"ם.  בישראל, ההכרזה הרשמית נערכה על ידי וירג'יני הליאס,  סמנכ"לית הקיימות הגלובלית של פרוקטר אנד גמבל, בכנס מעלה לאחריות תאגידית שנערך בנובמבר האחרון.

הקמפיין הנוכחי הוא מהלך העלאת מודעות לשינוי סביבתי עמוק יותר: פרוקטר אנד גמבל התחייבה כי באירופה, עד סוף שנת 2018 יותר מחצי מיליארד בקבוקים בשנה יכילו כ 25% פלסטיק הניתן למיחזור, כלומר, למעלה מ 90% מכלל המוצרים לטיפוח השיער של פרוקטר אנד גמבל הנמכרים באירופה,  ביניהם פנטן והד אנד שולדרס. 

בקבוקי השמפו החדשים של הד אנד שולדרס יושקו במהדורה מוגבלת, החל מה- 15 למרץ 2018 בסופר- פארם במחיר ממוצע לצרכן של 9 שקלים ל- 270 מ"ל

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!