יום שבת, 7 באפריל 2018

סנדלי שורש בניחוח אביבי וצבעוניות רעננה לדגם ה"אורבן" עור נשים – 2018

סנדלי שורש בניחוח אביבי וצבעוניות רעננה לדגם ה"אורבן" עור נשים – 2018


חברת שורש גאה להציג: דגמי אורבן עור לנשים בצבעוניות חדשה וקיצית!
שורש, יצרנית ציוד המטיילים המקומית – שמובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים - התאימה את הסנדל האיקוני והקלאסי שלה לקצב של העיר.
אני מאוד אוהבת לטייל, לכן בחרתי לגור בסמוך לגבעות הכורכר בנס ציונה.
אני נוהגת לפחות פעם בשבועיים, לקחת את ילדיי לטיול בגבעות, אנחנו אוהבים ללבוש את סנדלי השורש שלנו, ומטפסים בקלילות לגבעות, שם אנחנו חוקרים פרחים חדשים שגדלים, מצלמים שקיעות נפלאות, ופשוט מטיילים וסופגים את אוירת הטבע שיש לגבעות הכורכר להעניק לנו.
קיבלתי לפני החג את הסנדלים הוותקים של שורש להתנסות בדגם אורבן.
ראשית אני חייבת לשבח את העיצוב של הסנדל, סנדל שמתאים להסתובבות יומית ולא רק להליכה בטבע ובשטח, סנדל צבעוני בעל רפידות עור שמתאים לכל כף רגל.
אני ממש ממליצה:) אני התאהבתי.



שורש בנוסף מציעה מנשא בד מותאם לשמירה על הסנדלים.
אני ממליצה בחום, סנדל אורבני קליל, מעוצב, מתאים לטיולי שטח וסביבה.
הסנדלים נוחות להפליא ומוסיפות הנאה צרופה לטיולים שלי!

בשורש לא מתפשרים על נוחות, מראה, ואיכות!!!
משתפת אתכם בתמונת השקיעה האחרונה שצילמתי בגבעות הכורכר ליד ביתי.

דגם האורבן קל בהרבה מהסנדלים הוותיקים וכולל רפידות עור למגע נעים עם כף הרגל, טכנולוגיה ייחודית למניעת היווצרות ריחות לא נעימים בסוליה, רצועות צבעוניות חדשות בצבעי סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר) וכל זה מבלי לוותר על העמידות, אחיזת הקרקע והאיכות המפורסמת של סנדלי שורש. 
התוצאה? סנדלים קיציים, יפים ונוחים שמתאימים לפעילות יומיומית גם בסביבה אורבנית.
דגם ה"אורבן" עם רפידת עור  לנשים עם רצועות צבעוניות מושלמות בצבעי- סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר). מידות- 36-42. מחיר- 299 ש"ח.




ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך: http://source-israel.co.il/stores /

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!