יום שני, 16 באפריל 2018

חוגגים ומכייפים ביום העצמאות בפארקי הטרמפולינות SKY JUMP ברעננה ובנמל תל אביב – ונהנים ממבצעים אטרקטיביים!

חוגגים ומכייפים ביום העצמאות בפארקי הטרמפולינות SKY JUMP ברעננה ובנמל תל אביב – ונהנים ממבצעים אטרקטיביים!



פארקי הטרמפולינות Sky Jump ברעננה ובנמל תל אביב מזמינים את כל המשפחה לחגוג את יום העצמאות (19.4.2018) בקפיצה ובריקודים על הטרמפולינות, וליהנות ממבצעים ומהטבות מיוחדות!
* ביום העצמאות משלמים רק 70 ₪ לשעתיים קפיצה, במקום 80 ₪.
* חיילים וחיילות מוזמנים לקפוץ - 1+1 חינם! (שעת קפיצה נוספת ללא תשלום, או בן/בת הזוג בחינם), בהצגת תעודה. 

* סבא וסבתא החוגגים 70 בחודש אפריל מוזמנים להגיע עם הנכדים ולקבל 1+1 חינם - עד 4 כרטיסים (8 נכדים).

ביום העצמאות ייהנו המבלים ממסיבת ריקודים כיפית על הטרמפולינות, עם אביזרים זוהרים ומוסיקה קצבית. הפארק יקושט בבלונים ובדגלי ישראל.  
פארקי ה-SKY JUMP מציעים חוויה כיפית ומקפיצה לילדים, נוער ומבוגרים. בפארקים עשרות משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית ועוד מגוון מתחמים ייחודיים, בהם:  ג'מפולינה – מתחם טרמפולינות המותאם לילדים קטנים בני 6-3; Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; מתקן נינג'ה – מתקן מכשולים אתגרי; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור... מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים;  Slackline (הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים (בפארק רעננה); Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה, שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!
בנוסף לטרמפולינות מציעים הפארקים אטרקציה נוספת מלהיבה: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי, שבו סרטי תלת ממד איכותיים (10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים: סרטי ילדים, אקשן ועוד.
בפארק SKY JUMP בנמל תל אביב מוצעת עוד אטרקציה מיוחדת: 9 קירות טיפוס מאתגרים, בעיצובים צבעוניים ומרהיבים במיוחד. מתאים לילדים מגיל 5 ומעלה.
המתחמים בשני הפארקים מקורים וממוזגים, ומציעים טרקלין להורים למנוחה ולצפייה נוחה בפעילות הילדים.
שעות פתיחה ביום העצמאות: 9:00 – 22:00.
מחירים: שעת קפיצה - מגיל 6 ומעלה:  55 ₪. גילאי 6-3 : 30 ₪.   
קולנוע 7 ממדים – 30 ₪. לרוכשים כרטיס לטרמפולינות מחיר הקולנוע  - 20 ₪. 

כתובות: פארק SKY JUMP ברעננה: היצירה 2, רעננה.
פארק SKY JUMP בתל אביב: נמל תל אביב, מבנה 19  (סמוך לריבוק).
  www.skyjump.co.il    

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!